Известие

Collapse
No announcement yet.

Смяна на турбо маркучите със стоманени?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Смяна на турбо маркучите със стоманени?

    Колеги мисля да си сменя-преправя оригиналните турбо маркучи(на колата от подписа)
    със стоманени,решил съм твърдо да ги преправя и за това ще бъда благодарен
    на колегите които вече са го направили да споделят за евентоални
    промени било положителни или отрцателни и най вече за какво
    трябва да внимавам?
    Благодаря предварително.
    156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
    KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
    Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
    Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

  • #2
    Защо трябва да са стоманени? Не става ли с алуминиеви?
    Алфа 156 1,8ТС 1998г

    Comment


    • #3
      И как смяташ да ги захванеш към турбина,кулер и т.н. ?
      Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
      Avensis 2011 -2.0 D-4D

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Alamo Покажи съобщение
        Защо трябва да са стоманени? Не става ли с алуминиеви?
        Заваряването с алуминий е по-специфично и най-важното
        в нашето град няма тръби от порядъка ф57-ф60,пък за съответния размер криви да не говорим.

        Първоначално публикувано от krasy k Покажи съобщение
        И как смяташ да ги захванеш към турбина,кулер и т.н. ?
        Ми съответно с турбо маркучи от краищата мисля,че 7 или 8см'ви накрайници,ще бъдат достатъчни,за да се захванат?
        156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
        KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
        Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
        Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

        Comment


        • #5
          И аз обмислям от доста време проекта на колегата даже в момента половината ми траба е алуминиева но искам цялата да я направя а захващането към кулера става с: http://maxspeed-bg.com/index.php?opt...d=37&Itemid=26
          ако някои е правил от пловдив нека каже как и къде
          Алфа 156 2.4 JTD-150hp - 2003

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от leorotax Покажи съобщение
            И аз обмислям от доста време проекта на колегата даже в момента половината ми траба е алуминиева но искам цялата да я направя а захващането към кулера става с: http://maxspeed-bg.com/index.php?opt...d=37&Itemid=26
            ако някои е правил от пловдив нека каже как и къде
            А ако всичко се направи от тези силиконови маркучи? Или няма да издържат налягането?
            Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
            Avensis 2011 -2.0 D-4D

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от krasy k Покажи съобщение
              А ако всичко се направи от тези силиконови маркучи? Или няма да издържат налягането?
              Mooooже ма да не му дойде скъпо.
              Fiat Punto 1.4GT 1996
              Hyundai Tucson 2.0 2007
              Renault Clio 1.5 2019

              Comment


              • #8
                Е то и с алуминиеви тръби няма да е кой знае колко по-евтино
                Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
                Avensis 2011 -2.0 D-4D

                Comment


                • #9
                  За мен не си заслужава, разбирам да караш над 1,5 холд че да има смисъл
                  156 2.4JTD 136+ PS

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                    За мен не си заслужава, разбирам да караш над 1,5 холд че да има смисъл
                    И на 1,5 си държат стоковите, да кара на 2бара айййде да го преживем, инак е безмислено.
                    Fiat Punto 1.4GT 1996
                    Hyundai Tucson 2.0 2007
                    Renault Clio 1.5 2019

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                      И на 1,5 си държат стоковите, да кара на 2бара айййде да го преживем, инак е безмислено.
                      Радо разбра ми мисълта
                      156 2.4JTD 136+ PS

                      Comment


                      • #12
                        Стомана - добре! Ама как ще елиминирате вибрациите на двигателя да не ги предавате нататък? Или ще имате тресяща се филтърна кутия и тресящ се cooler, че и тресяща се Алфа

                        Comment


                        • #13
                          Наскоро, след като двата ми въздуховода (турбина-кулер, кулер-колектор) се спукаха и аз мислих за такива варианти. Отказах се защото щеше да излезе много по-скъпо отколкото да ги сменя с оригинални, които не са никак лоши.

                          Според мен до подобни модификации трябва да се прибягва само ако има необходимост. Например смяна на хардуер (по-голям кулер, спортен филтър - не replacement, по-яка турбина).

                          Съжалявам, че не мога да бъда полезен с конкретни предложения, но моля кажи какви са товите причини да го правиш?
                          sigpic 156SW 1.9JTD 16V

                          Comment


                          • #14
                            Малий на каде сте тръгнали колеги? Интересувах се от това дали някой е правил тоя номер,
                            а не имали нямали смисал,но след като питате ще ви кажа има,защото стана много добре,
                            до няколко дена ако не възникне проблем от сорта на скъсвания и т.н.
                            значи ще си остане така.Вярно имах притеснения отностно вибрациите но не са 'вибрираща алфа'.
                            А що се отнася за разходите -60 лева траби и колена,15 лева електроди,
                            2 дюнера за обяд,2 литра бира и не на последно място - добър приятел(способен ЗАВАРЧИК - безкрайни благодарности),
                            а нервите и труда вече са за наша сметка.Ето и малко снимки.
                            Благодаря и на колегата ''Vovata'' за подкрепата.
                            Attached Files
                            156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
                            KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
                            Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
                            Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от CTOMAHATA Покажи съобщение
                              Наскоро, след като двата ми въздуховода (турбина-кулер, кулер-колектор) се спукаха и аз мислих за такива варианти. Отказах се защото щеше да излезе много по-скъпо отколкото да ги сменя с оригинални, които не са никак лоши.

                              Според мен до подобни модификации трябва да се прибягва само ако има необходимост. Например смяна на хардуер (по-голям кулер, спортен филтър - не replacement, по-яка турбина).

                              Съжалявам, че не мога да бъда полезен с конкретни предложения, но моля кажи какви са товите причини да го правиш?
                              Причината ми може да не основателна но е следната - 2 пъти съм сменил маркуча турбо - кулер уж оригинални нали,и сега ми се наложи да сменям кулер-дросел,пукнал се е на входа на дросела около 4см, и така,не излиза много скъпо поне за сега.
                              156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
                              KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
                              Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
                              Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

                              Comment

                              Working...
                              X